Microsoft Dynamics 365 [CRM]

Hantera all kundinformation centralt, öka säljarnas effektivitet, underlätta marknadsföring och nå enklare ut med kampanjer och få nöjda kunder som stannar kvar. Kort sagt, dra nytta av ett professionellt CRM-system.

Microsoft Logga Partner 1

Ett CRM-system [Customer Relationship Management] ger en helhetsbild av varje kund som gör att anställda med kundkontakter kan fatta snabba och väl underbyggda beslut om vilka åtgärder som behövs inom försäljning, marknadsföring, service/eftermarknad och ledningsfunktionen.

Microsoft Dynamics CRM i kombination med Outlook gör att dina arbetslag kan arbeta mer effektivt med sina kundrelationer. Den kombinerade styrkan av ett kundhanteringssystem och de välbekanta verktygen i Microsoft Office sätter en helt ny standard för produktivitet:

  • Enkelt att anpassa. Använd välbekanta verktyg som ger stabila och förutsägbara resultat på datorer, mobiltelefoner och webbläsare, oavsett om du använder molnet eller konventionella program.
  • Tillgängligt överallt. Jobba sömlöst online eller offline med åtkomst till information och program oavsett var du befinner dig.
  • Sprid informationen inom och utanför organisationen och använd sociala verktyg för att samarbeta och hantera era kundrelationer.
  • Förenkla administrationen genom att utnyttja ekonomiskt garanterade funktioner som datasäkerhet, sekretess och fortlöpande uppdateringar från Microsoft.

Är du intresserad av att testa och utvärdera Microsoft Dynamics CRM kan du besöka Microsoft Dynamics CRM Online och komma igång med en kostnadsfri utvärderingsversion redan idag. 

För mer generell information om Microsoft Dynamics CRM, besök: Microsoft Dynamics 


Varför Microsoft Dynamics CRM?

Fördelarna med Microsoft Dynamics CRM är många. Enkelheten i systemet gör att det används. Möjligheterna är stora att jobba var och hur man vill. Anpassningsmöjligheterna och Microsoft som leverantör borgar för att er investering håller över tid. Microsoft Dynamics CRM + Outlook + Office365 + Lync + Skype + Yammer + SharePoint + Microsoft NAV + Microsoft AX + Microsoft Biztalk, allt integrerat för att arbeta mer effektivt med standardprogram som stödjer de flesta av företagets behov.

Att arbeta integrerat med de program som redan används skapar stora fördelar. Microsoft Dynamics CRM har färdiga kopplingar till de flesta Microsoft-produkter och fungerar redan tillsammans. Oavsett om ni vill arbeta i en molnetbaserad lösning eller med egna installationer på egna servers så är Microsoft CRM förberett för att samverka.

Outlookintegration

Ni är redan van vid gränssnittet, man arbetar redan med grundfunktionerna som finns i CRM, fast nu blir det integrerat. Detta är den riktigt stora fördelen med Microsoft CRM kontra andra plattformar. Visst finns det många andra men detta skapar en snabb implementation hos användarna som inte behöver lära sig ett nytt system, öppna ett nytt system, allt är på plats där man redan jobbar idag.

Automatisera säljprocessen

Optimera försäljningen med de bekanta och smarta funktionerna i Microsoft Dynamics CRM. Dra nytta av ett riktigt intuitivt gränssnitt med inbäddade Microsoft Office-funktioner för att få mer tid för kunderna, korta ned försäljningscyklerna, öka antalet avslutade affärer och få viktig information i realtid.

Smarta marknadsföringsfunktioner

Skaffa en CRM-lösning som är flexibel, lätt att använda och utformad för att möta kraven i ditt företag. Med välbekanta och smarta marknadsföringsfunktioner i Microsoft Dynamics CRM Online kan du marknadsföra dig mer effektivt, öka produktiviteten och få nya insikter.

Effektivare kundservice ger nöjdare kunder

Få konkurrensfördelar med en effektiv kundservice. Investera i en heltäckande lösning som kan formas efter just era processer. Microsoft Dynamics CRM Online är en användarvänlig lösning, som gör det enkelt att ge riktigt bra kundservice.  

Analyser

Hitta datatrender och få kundinformation med robusta datavisualiseringsfunktioner, instrumentpaneler [dashboards] i realtid och kraftfulla analyser.

Kraftfull workflow

Via Workflow kan systemet själv skapa händelser vilket för att användarna inte behöver mata in uppgifter, systemet för det med automatik, baserat på individuella eller organisatoriska behov. Detta sparar mycket tid och håller reda på viktiga händelser.

 

Logo Silver Partner (1)