Support

Vårt supportupplägg syftar till att ge våra kunder trygghet och tillgänglig kompetens.

Support

För att göra det enkelt att ha ett fullgott skydd och supportavtal har Zync ett lågt fast pris för alla kunder som önskar teckna ett supportavtal med SLA (Service Level Agreement). Där garanterar vi att inom angivna tidsramar starta ärendet.

Villkor:

  • 1000 kr per månad (oavsett storlek på installationen)
  • Köper en timbank på 5, 10 eller 20 timmar för en rabatterad timkostnad
  • Alternativ tar vi alla ärenden löpande till vår normala taxa

För er som har tecknat ett supportavtal med Zync, använd gärna vårt formulär nedan.

För er som inte har ett supportavtal och önskar information om vår support, vänligen maila till support@zync.se

Fördelar med Zync´s supportavtal

  1. Tillgänglighet  -  Snabb kontakt när hjälp behövs 
  2. Förtur  -  Med avtal garanterar vi att ni får hjälp inom avtalets nivå 
  3. Kompetens  -  Vår supportpersonal kan er miljö 
  4. Personligt  -  Ni får en person utpekad som er kontakt 
  5. Underhåll  -  Vi håller koll på miljön kontinuerligt och ger er kompetensutveckling

Supportformulär